جدیدترین تلفن های همراه

جدیدترین موبایل ، جدیدترین تلفن های همراه جدیدترین تلفن های همراه جدیدترین تلفن های همراه جدیدترین تلفن های همراه

جدیدترین تلفن های همراه

جدیدترین موبایل ، جدیدترین تلفن های همراه جدیدترین تلفن های همراه جدیدترین تلفن های همراه جدیدترین تلفن های همراه

استفاده ازرنگهای گرم برای اتاقهای منزل

مجموعه: دکوراسیون و چیدمان


 

 

 

رنگهای گرم

 

 

 

با هر یک از رنگ هایی که میبینید فضایی گرم در هر یک از اتاق هایتان ایجاد کنید.

به کار بردن رنگ ها میتواند به آسانی اضافه کردن لوازم جدید یا تزئین کردن لوازمی که قبلا داشتید باشد

 

 

در اتاق خواب:


رنگهای گرم

 

 

در این اتاق گرم و راحت (یک تخت خواب با چوب تیره،دیوارهای قهوه ای ،یک ملهفه مخملی،یک قالیچه با رنگ آلویی،بالش ها و پرده هایی با رنگ گرم)استفاده شده است.

طیف رنگ های ارغوانی بسته به رنگ و شکل اتاق می تواند رنگ سرد یا رنگ گرم را ارائه دهد.

طیف رنگی از ارغوانی را که مایل به قرمز است انتخاب کنید تا رنگ اتاق گرم باشد.

 

 

رنگ شکلاتی+رنگ سرخ

 

رنگهای گرم

 

 

فضای رمانتیک این اتاق نشیمن به خاطر رنگ صورتی و طرح های شاد و سرزنده است.

این اتاق با رنگ گرم قهوه ای به مکانی دنج تبدیل شد. دیوارها با رنگ صورتی کم رنگ که تعادل بین رنگ های شاد و رح دار را برقرار می کند رنگ شده است .

یک قالیچه فیروزه ای رنگ روح بخشی است که مکمل رنگ صرتی تیره مبل ها و صندلی سفید و سبز است.سایه آبی قالی که با طرح های گلدار ترکیب شده کمک می کند فضای اتاق رمانتیک و فریبنده به نظر بیاید.

 

 

آبی+سبز

 

رنگهای گرم

 


سایه هایی از آبی و سبز ترکیب مناسبی برای اتاق پذیرایی است.معمولا رنگ های آبی و سبز وقتی با رنگ های خاکی،قهوه ای روشن و قهوه ای تیره همراه می شوند زمینه مناسبی برای یک اتاق دنج هستند.استفاده از رنگ پرتقالی همراه با رنگ آبی یا سبز برای فصل سرد و خنک ایده آل هستند.

 

 

خاکی+قهوه ای

 

رنگهای گرم

 

 

رنگ های رم و آرام بخش می توانند کسل کننده نباشند.کاغذ دیواری به این رنگ اثر دیداری دارد در حالی که قهوه ای پررنگ که در تاج تخت به کار رفته به فضای اتاق گرمی و حرارت می دهد. یک رو تخت خوابی خاکی و ملحفه های سفید فضای اتاق را تازه و دنج می کند. یک مبل مناسب حس آرامش اتاق را بیشتر می کند.

 

 

 

ترکیب رنگی بامزه و شاد


رنگهای گرم

 

 

در این مورد رنگ های بامزه و شاد به خاطر رنگشان در فصل های پائیز و زمستان به کار برده می شوند.به خاطر هنری که در تاقچه بالای بخاری  به کار رفته این اتاق جلوه پیدا کرده است.زرد،سبز چمنی و قهوه ای روشن(که در صندلی و میز جلوی در به کار برده شده)رنگ های این اتاق هستند.رنگ گرم روشنی که در دیوارها و سقف به کار برده شده پشت صحنه پر از آسایشی را فراهم می کند که در طول سال می تواند استفاده شود.

 

 

 

کدو تنبل طراحی شده


رنگهای گرم

 


آشپزخانه یا محل نگهداری مواد غذایی را با کدو تنبل تزئین کنید البته شما مجبور نیستید آنها را حکاکی کنید.با استفاده از طرح های ظریفی  که با کشیدن طرح های یک شکل و پشت سر هم روی کاغذ یا دستمال ایجاد شده کدو تنبل را تزئین کنید.رح ها را از درون دستمال در آورید،حال پشت دستمال را با استفاده از اسپری چسبنده اسپری کنید و آن را روی کدو تنبل بچسبانید و آن را به آرامی فشار دهید تا محکم شود.کمی رنگ را با استفاده از حرکات ملایم و آرام قلم مو به کار ببرید. صبر کنید تا خشک شود. به آرامی دستمال را از روی کدو تنبل بردارید.این گونه به نظر می رسد که طرح ها روی کدو تنبل پرس شدند.

 

 

شاخه ها درون ظروف


رنگهای گرم

 


ظروف مناسبی را با شاخه های برگ دار،توت های پائیزی و دانه ها پر کنید.همه آنها را با هم روی میز بگذارید و بلند ترین شاخه ها را در عقب قرار دهید. از جعبه های تزئینی،دسته ای کتاب یا حتی میز یا صندلی چوبی کوچکی برای تنوع دادن به برگ های درختان استفاده کنید.برای اینکه خوشایند به نظر برسد از ظروف متنوع استفاده کنید.

 

 

برگ پائیزی بالش

 

رنگهای گرم

 


یک برگ پائیزی که از اندازه واقعی اش بزرگتر است به بالش مسطح رنگ پائیزی می دهد.یک برگ را روی یک پارچه پشمی بزرگ کنید وآن را از درون پارچه در آورید و طرح را با اتوی داغ به پارچه بالش ملحق کنید.کار خود را با کوک زدن اطراف برگ به پارچه بالش تمام کنید.بالش را گوشه یک صندلی که با پارچه حاشیه دار پوشیده شده بگذارید.در یک گوشه نیز گل های چینی را در گلدان سفالی بگذارید.

 

 

شکل برگ


رنگهای گرم

 

 

به بشقاب های کهنه  و ناجور با برگ های پائیزی طرحی جدید بدهید.با استفاده از دکوپاز برگ های پائیزی را به وسط یا کناره های بشقاب بچسبانید و اجازه بدهید خشک شود.یک روکش دکوپاز متوسط روی بشقاب به کار ببرید و صبر کنید تا خشک شود.و روکش آخر را اضافه کنید تا کار تمام شود.آن را با قلاب به دیوار بزنید یا با استفاده از پایه هایی ان را روی میز یا تاقچه بگذارید.

 

 

دکوراسیون اتاق ناهارخوری


رنگهای گرم

 

 

برای اینکه یک منظره جذاب در تمام پائیز در خاطرتان بماند لوستر را با برگ های پائیزی بپشانید و کدو تنبل ها ی کوچک(یا خشک شده) را از لوازم ثابت با روبان های سیاه و سفید محکم آویزان کنید.برگها را از پشت صندلی آویزان کنید و از کدو تنبل و کدو مسما روی میز برای نشان رنگ های فصلی استفاده کنید.

 



دکوراسیون ایده آل خود را بسازید

  • دکوراسیون آپارتمان برای زوجهای جوان
  • دکوراسیون خانه ها در سال جدید
  • اصول دکوراسیون حمام
  • دکوراسیون برای زنان باردار
  • اتاق‌هایتان را رنگ کنید!
  • ایده برای رنگ آمیزی یک میزپاتختی ناتمام!

ادامه مطلب ...

14 روش برای بهترساختن اتاق خواب

مجموعه: دکوراسیون و چیدمان


 

 

اتاق خواب

 

 

سؤالی که در ابتدای کار ممکن است برای شما پیش بیاید این است که چطور می توان این کار را به درستی انجام داد. خیلی راحت ، فقط کافی است که روش های توصیه شده را اجرا کنید.

 

 

1. کشف مدل های مورد نظر:زمانی که برای خرید وسائل به فروشگاه می روید مطمئناً هر آنچه را که دوست دارید تهیه می کنید ، اما اغلب طراحان و مهندسین معمار رنگ ها و طرح هایی را توصیه می کنند که در حین ورود به اتاق خواب شما را تحت تأثیر قرار می دهد.

 

 

2. تخت خوابتان را به عنوان مرکز توجه قرار دهید:از طرح ها و مدل هایی استفاده کنید که توجه همگان را به خود جلب کند و تخت خود را در مرکز اتاق قرار دهید.

 

 

3. اضافه کردن و بلند کردن ارتفاع تخت:ارتفاع تخت خواب های امروزی به صورت استاندارد حدوداًcm 40 می باشد. اگر تخت خواب شما خیلی کوتاه است می توانید از پله های عمودی برای افزایش ارتفاع تخت استفاده کنید.

 


4. تشک رویی تخت: بهتر است برای این منظور از تشک های پَر و نرم استفاده کنید که هم ظاهر زیبایی دارند هم بسیار نرم و مناسب هستند.

 

 

5. نصب یک سایبان:با استفاده از یک تکه پارچه یا پرده، همچنین با استفاده از چند تکه چوب به راحتی می توانید سایبانی برای تختتان بسازید. به این ترتیب که چوب ها را به دیوار نصب کرده و فضایی را ایجاد کنید که اطراف آن توسط پارچه یا پرده محصور شده باشد.

 

 

6. استفاده از رنگ های خاص برای اتاق خواب:"صورتی" یکی از رنگ هایی است که امروزه اغلب شرکت های طراحی از آن برای زیباتر کردن اتاق استفاده می کنند. اما رنگ رؤیایی که می توان از آن استفاده کرد قرمز یا عنابی روشن است.

 

 

7. اتاق خواب خود را به صورت محلی عجیب اما قابل توجه درآورید: شما به راحتی می توانید اتاق خواب خود را با استفاده از وسایل عجیب و غریب اما زیبا که هر کدام به نحوی نیز می توانند تک باشند تزئین کرده و اتاقی جذاب و زیبا بسازید.

 


8. ساختن اتاق خواب رؤیایی: شما می توانید با استفاده از طرح ها و مدل هایی خاص ، همچنین با چینش صحیح وسائل و در نهایت با استفاده از رنگ سفید خالص و یا حتی استفاده از رنگ های روشن، اتاق خوابی رؤیایی برای خود خلق کنید

 

 

9. استفاده از کوسن و بالش های کوچک:می توانید برای تزئین تختخواب خود از بالش ها و کوسن هایی به شکل های مختلف استفاده کنید ؛ به این ترتیب که آنها را بر روی تخت قرار داده و در واقع با قرار دادن آنها به سبک های متفاوت می توانید منظره های مختلفی ایجاد کنید.



10. ساختن یک جایگاه نشیمن در کنار پنجره:شما می توانید در زیر پنجره، محلی را ایجاد کنید که هم بشود انواع وسائل را بر روی آن قرار داد و هم بر روی آن نشست. اگر قصد دارید از این محل به عنوان جایگاهی برای نشستن استفاده کنید می توانید از یک بالش بزرگ برای این منظور استفاده کنید.

 


11. ایجاد محلی پنهانی برای تلویزیون: شما می توانید محلی را با اندازه و ارتفاع مناسب که به طور عادی در دید هم نباشد و فقط در هنگام استفاده قابل رؤیت باشد برای این منظور در نظر بگیرید که می تواند یک صندوق و یا حتی یک سکو باشد.

 

 

12. تزئین اتاق خواب با استفاده از انواع لامپ ها:اگر از این اصل که " سودمندی بر زیبایی ارجحیت دارد" صرف نظر کنیم می توانیم با استفاده از انواع لامپ ها و چراغ ها اتاقمان را تزئین کنیم

 

 

13. استفاده از گل های تازه برای تزئین: استفاده از گل نیز می تواند راهی برای زیباتر کردن اتاق خواب باشد ؛ با توجه به این نکته که برخی از افراد طرفدار گل های خشک هستند و برخی دیگر طرفدار گل های تازه که این کار با توجه به سلیقه و علایق شخصی انجام می گیرد.

 


14. استفاده از وسائل و ایده های شخصی:برخی از افراد مجموعه ای از برخی وسائل را در اختیار دارند مانند مجموعه ای از عروسک ها، کتاب ها و... که با استفاده از این مجموعه ها طرح های زیبایی را می توانند در اتاقشان ایجاد کنند.



دکوراسیون ایده آل خود را بسازید

  • دکوراسیون آپارتمان برای زوجهای جوان
  • دکوراسیون خانه ها در سال جدید
  • اصول دکوراسیون حمام
  • دکوراسیون برای زنان باردار
  • اتاق‌هایتان را رنگ کنید!
  • ایده برای رنگ آمیزی یک میزپاتختی ناتمام!

ادامه مطلب ...

قابل توجه مستاجرها

مجموعه: دکوراسیون و چیدمان


 

 

مستاجر

 

 

اغلب افراد به ویژه مستاجرها و یا کسانی که در فضاهایی کوچک زندگی می کنند، همیشه با کمبود جا مواجه هستند و به راحتی نمی توانند جای مناسبی برای اشیا خرده ریز خود پیدا کنند.

 

در این مقاله ایده هایی برای قفسه بندی اشیای مختلف در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم که با ایده گرفتن از آنها بخش اعظمی از مشکلات مربوط به سازماندهی مناسب فضایی در خانه های کوچک برطرف گردد. البته این نوع قفسه بندی های نه تنها فاکتور کاربردی بودن را در خود دارند بلکه به زیباتر شدن محیط را نیز کمک می کنند.

 

مستاجر

 

 

مستاجر

 

 

مستاجر

 

 

مستاجر

 

 

مستاجر



دکوراسیون ایده آل خود را بسازید

  • 10 نکته درباره فنگ‌شویی
  • ظرافت در تزیین خانه
  • دکوراسیون تابستانی برای خانه شما !
  • رنگین کمان خانه
  • لباسی نو برای خانه با رنگ آمیزی

ادامه مطلب ...

چگونه نمای خارجی خانه خودرازیباکنیم

مجموعه: دکوراسیون و چیدمان


 

 

نمای خارجی

 

 


از آن جا که بخش اعظم وقت ما در فضاهای داخلی بناها سپری می شود، بیشتر تلاش ما نیز تغییر و طراحی فضای داخلی خانه است، به طوری که همیشه سعی می کنیم از فضای موجود چه کوچک و چه بزرگ برای راحت سازی زندگی و استفاده بهینه از فضا بهره ببریم و این جاست که هنر به میان می آید، ولی چیزی که باید در «design interior» یا طراحی داخلی مورد توجه قرار بگیرد، این است که ما در کنار طراحی داخلی خانه یا آپارتمان باید به نمای بیرونی یا طراحی خارجی نیز توجه داشته باشیم.

 

شما نیز با رعایت نکات کلیدی و کاربردی درباره کیفیت فضاهای داخلی و خارجی خانه، می توانید در زیباسازی محیط خانه و بهبود کیفیت فضایی که در آن زندگی می کنید، موثر باشید.اگر نمای بیرونی خانه شما از گچ یا سیمان است یا این که به واسطه آب و هوا و عوامل بیرونی طراوت و زیبایی اش را از دست داده است، می توانید آن را نقاشی کنید.

 

تمیز کردن نمای بیرونی و ظاهری خانه می تواند چشم انداز ظاهری خانه شما را تغییردهد.برای رنگ کردن یک دیوار به طور تقریبی به حدود ۵ سطل رنگ نیاز است که راه راحت تر و ساده تر برای انجام این کار استفاده از رنگ های اسپری است که این رنگ ها علاوه بر کیفیت بالایی که دارد، مقرون به صرفه است.تنوع در انتخاب رنگ ها می تواند سلیقه ای باشد که البته رنگ های تیره تر باعث ایجاد کنتراست می شود و در از بین بردن بیشتر کثیفی ها و تیرگی ها موثرتر است. باید یادآور شد که بهتر است هنگام رنگ کردن دیوارها، برای جلوگیری از رنگ شدن پنجره ها و شیشه ها باید آن ها را با روزنامه بپوشانیم تا آسیب نبیند.

 

راه دیگر برای زیبا کردن و تغییر نمای بیرونی خانه استفاده از گلدان ها و جعبه های گل است؛ به دلیل زیبایی که گل ها و گیاهان دارند از آن ها می توانید برای تزیینات داخلی و خارجی خانه خود استفاده کنید.گل ها چه از نوع طبیعی باشد چه از نوع مصنوعی، حال و هوایی تازه و نشاط آور به منزل یا ساختمان شما می بخشد. شما می توانید آن ها را در گلدان های های چوبی یا پلاستیکی تعبیه کنید و با متصل کردن یا آویزان کردن این جعبه ها از زیبایی آن ها بهره بگیرید.

 

انتخاب رنگ این گل ها بستگی به سلیقه شما و رنگ دیوارها دارد که بهتر است آن ها با رنگ ساختمانتان هماهنگی لازم را داشته باشد.علاوه بر گل ها، تخته سنگ ها نیز از لوازم و مواد مناسبی برای تزئین و تغییر دکوراسیون خارجی منزل شما محسوب می شود. به این صورت که شما می توانید با جمع آوری سنگ های بزرگ که دارای اشکال و رنگ های متفاوتی است از آن ها به منظور زیبا کردن فضای خارجی منزلتان استفاده کنید.



دکوراسیون ایده آل خود را بسازید

  • دکوراسیون آپارتمان برای زوجهای جوان
  • دکوراسیون خانه ها در سال جدید
  • اصول دکوراسیون حمام
  • دکوراسیون برای زنان باردار
  • اتاق‌هایتان را رنگ کنید!
  • ایده برای رنگ آمیزی یک میزپاتختی ناتمام!

ادامه مطلب ...

تابلوها را چگونه نصب کنیم؟

مجموعه: دکوراسیون و چیدمان


 

 

تابلو

 

 

اگر تا به حال برایتان پیش آمده قاب‌ها و آثار هنری را کجا نصب کنید تا بهتر به نظر آیند، مطلب ذیل را حتما بخوانید.

 

- اگر می‌خواهید عکس‌های خانوادگی را به دیوار بزنید، برای نتیجه بهتر و ظاهری متحدتر آن‌ها را اسکن کرده، به صورت سیاه و سفید در آورید و قاب یکسان و یک‌رنگی برای آن‌ها انتخاب کنید. به این ترتیب عکس‌هایی که در سال‌های مختلف گرفته شده‌اند حتی عکس‌های بسیار قدیمی حالت هنری پیدا خواهند کرد.

 

- به طور کلی کارهای هنری را باید طوری نصب کرد که همسطح چشم باشند.

 

- نکته دیگر آن که به تعداد عکس‌هایی که دارید، حالت واحد دهید. بهتر است برای راحتی کار، عکس‌ها را ابتدا روی میز یا زمین قرار دهید، زیر آن‌ها کاغذ سفید بگذارید و چیدمان‌های مختلف را تا رسیدن به نتیجه دلخواه امتحان کنید.

 

- تصاویر کوچک را برای دیوارهای باریک و تصاویر بزرگ‌تر را برای دیوارهای پهن در نظر بگیرید.

 

- کارهای هنری نباید از اندازه مبل یا میز کنار آن‌ها بیشتر باشد. اندازه %75 برای این منظور مناسب است.

 

- کارهای هنری را نورپردازی کنید. دادن نور باعث دراماتیک‌شدن کار می‌شود.

 

- تصاویر باید هماهنگ یا در تضاد با اتاق باشند. با توجه به رنگ‌آمیزی و طرح اتاق در مورد شاد یا خنثی بودن اثر تصمیم بگیرید.

 

- کارهای بزرگ را در جاهای مهم و مورد توجه مانند دیوار شومینه قرار دهید.

 

- تصویر مناظر، جاهای کوچک را بزرگ‌تر نشان می‌دهند.

 

- با کمی ابتکار می‌توانید گل‌های خشک را داخل قاب قرار دهید و به صورت افقی به دیوار آویزان کنید.

 

 

تابلو

 

 

- استفاده صحیح از خطوط حالت اتاق را تغییر می‌دهد. خطوط افقی بر کشیده و پهن شدن طرح تاکید دارد. این خطوط اتاق‌های باریک را پهن‌تر نشان می‌دهند.

 

- خطوط عمودی رسمی‌تر بوده، بر ارتفاع می‌افزاید و موجب ظریف‌تر شدن کار می‌شود. معمولا دیوار را بلندتر نشان می‌دهد.

 

- با زدن تابلو به صورت مورب به دیوار، طرح دراماتیک و مهیج‌تر شده و برای راه‌پله بسیار مناسب است.

 

- قرار دادن تصاویر به صورت متقارن در دو طرف آینه، توازن و رسمی بودن را می‌رساند و حالت خوشایند و آرامش‌دهنده‌ای به بیننده می‌دهد.

 

- به عنوان کار هنری می‌توانید از قاب خالی، پنجره‌های قدیمی، قطعات معماری هم استفاده کنید.

 

- در صورتی که تصاویر از نظر رنگ در تضاد با دیوار باشند، تاثیر بیشتری خواهند داشت (برای دیوار روشن، تصویر تیره مناسب است).

 

- استفاده از یک جفت طرح با قاب و رنگ یکسان اهمیت را می‌رساند و طرح را یکپارچه و متحد می‌کند



دکوراسیون ایده آل خود را بسازید

  • دکوراسیون آپارتمان برای زوجهای جوان
  • دکوراسیون خانه ها در سال جدید
  • اصول دکوراسیون حمام
  • دکوراسیون برای زنان باردار
  • اتاق‌هایتان را رنگ کنید!
  • ایده برای رنگ آمیزی یک میزپاتختی ناتمام!

ادامه مطلب ...