جدیدترین تلفن های همراه

جدیدترین موبایل ، جدیدترین تلفن های همراه جدیدترین تلفن های همراه جدیدترین تلفن های همراه جدیدترین تلفن های همراه

جدیدترین تلفن های همراه

جدیدترین موبایل ، جدیدترین تلفن های همراه جدیدترین تلفن های همراه جدیدترین تلفن های همراه جدیدترین تلفن های همراه

زیباسازی حیاط خلوت در روزهای بهاری

مجموعه: دکوراسیون و چیدمان


حتی اگر فضای بیرونی خانه شما از حد متوسط کوچک‌تر است باز هم می‌توانید یک فضای به‌روز، خوشایند، و جذاب بسازید که همه از بودن در آن و وقت گذراندن لذت ببرند.

 

در این مطلب 11 ایده متفاوت، از ایجاد یک خلوت و اضافه کردن چراغ‌های زیبا تا انتخاب مبلمانی که به آن علاقه دارید، را به شما معرفی می‌کنیم و امیدواریم در این روزهای بهاری که هوا لطیف و مطبوع است بتوانید از این ایده‌ ها استفاده لازم را ببرید.

یک گیاه بامبو و یک درخت افرای کوچک ژاپنی در کنار تخته‌های ساده چوبی و مبلمان مینی مالیستی فضایی آرامش‌بخش و زیبا خلق کرده‌اند. پالتی سفید، چوب سفید، سنگ، و فضای سبز شاداب حس آرامش را در این فضا به وجود آورده‌اند. هم‌چنین در این فضا از سنگ‌های دریایی و یک مجسمه بودا استفاده شده است.

 

چیدمان حیاط خلوت, زیباسازی حیاط


فضای تلفیقی مدرن. اگر فقط یک یا دو صندلی را به درستی در فضای خود به کار ببرید مطمئن باشید که آن‌ها تاثیر خود را در فضا می‌گذارند. در عکس بالا صندلی‌های سفید و مدرن با ابزارهای باغ‌بانی سرامیکی و گلدان‌ها ترکیب شده‌اند و جلوه زیبایی خلق کرده‌اند. حاشیه‌های پاسیو را با گلدان‌های مدور و گیاهان مرتفع تلطیف کنید.

چیدمان حیاط خلوت, زیباسازی حیاط


فضای عمودی. آیا پاسیوی شما در پشت بام قرار گرفته است؟ از امکان فضاهای عمودی استفاده کنید و درختچه‌های مرتفعی در پاسیوی خود بکارید. با این کار به محیط زیست نیز کمک کرده‌اید. البته قبل از هر کاری از استحکام فضای خود برای کاشتن درختچه‌های سنگین مطمئن شوید.

چیدمان حیاط خلوت, زیباسازی حیاط


فضایی خود را در شب روشن کنید. اگر یک پاسیوی کوچک که در میان چندین ساختمان مرتفع قرار گرفته است دارید از فضای عمودی برای آویزان کردن چراغ‌های رشته‌ای استفاده کنید و فضای خود را از تاریکی در شب نجات دهید.

همانند اتاق‌های کوچک اگر یک فضای بیرونی به درستی نورپردازی شود بزرگ‌تر و زیباتر به نظر خواهد رسید. سعی کنید چراغ‌هایی را بر روی زمین و برای روشن کردن فضای سبز قرار دهید تا همه جا در پاسیو دیدنی شود و چشم در این محیط بچرخد.

چیدمان حیاط خلوت, زیباسازی حیاط


یک فضای امن در بالای سر خود بسازید. یک فضای مشبک قوسی، همان‌طور که در عکس بالا می‌بینید، در بالای سر شما امنیت و راحتی را فراهم می‌کند، حتی اگر در یک منطقه شلوغ از شهر و در همسایگی ساختمان‌های مرتفع زندگی کنید. زیر این فضای قوسی با نور ضعیف‌شده خورشید و یک فضای سبز زیبا بنشینید تا فراموش کنید که همسایه‌ای در کنار شما زندگی می‌کند.

چیدمان حیاط خلوت, زیباسازی حیاط


محل استراحت برای یک نفر. اشتراک را فراموش کنید. اگر به دنبال آرامش کامل و نهایی هستید پاسیو را فقط برای خود بسازید. یک صندلی تخت‌خواب‌شو را در پاسیو قرار دهید، یک بالش نرم و راحت روی آن بگذارید، یک فرش حصیری ساده در کنار آن قرار دهید و این فضا را با چند گیاه کامل کنید.

 

چیدمان حیاط خلوت, زیباسازی حیاط


از گیاهان دیواری استفاده کنید. استفاده از باغچه‌های دیواری کوچک امکان بسیار خوبی برای اضافه کردن فضای سبز به پاسیو است. یک میز باریک هم ایده خوبی برای استفاده در یک پاسیوی کوچک است و فضای خوبی برای شمع‌‌دان‌ها، ابزار باغبانی و آبیاری، و فضای نشیمن اضافی در زیر خود فراهم می‌کند.

چیدمان حیاط خلوت, زیباسازی حیاط


کف‌پوش‌های قدیمی را با سرامیک قابل تعویض به‌روز کنید. این سرامیک‌های چوبی که نصب آن‌ها بسیار ساده است را می‌توان به‌سرعت در کف نصب کرد و هر گاه بخواهید می‌توان آن‌ها را تعویض کرد. استفاده از چنین کف‌پوش‌هایی برای مستاجران راه حل بسیار خوبی است. با این روش شما مجبور نیستید که با یک کف‌پوش زشت و قدیمی زندگی کنید.

چیدمان حیاط خلوت, زیباسازی حیاط


یک فنس زنده ایجاد کنید. سیم‌هایی که میان میله‌های فنس قرار گرفته‌اند فضای خوبی برای گیاهان خودرو ایجاد می‌کنند. به مرور زمان این گیاهان کل فضای روی سیم‌ها را پر می‌کنند و یک فضای امن و خلوت در پاسیو به وجود می‌آورند.

چیدمان حیاط خلوت, زیباسازی حیاط


با یک فضای آبی احساس‌ها را درگیر کنید. صدای قل‌قل یک آبشار دیواری از سر و صدای خیابان و صدای همسایه‌ها جلوگیری می‌کند و در عین حال یک نقطه کانونی که شما از درون خانه و بیرون از آن لذت می‌برید ایجاد می‌کند.

چیدمان حیاط خلوت, زیباسازی حیاط


برای هر سانتی‌متر مربع در فضا برنامه‌ریزی کنید. پیش از هر تغییری نقشه پاسیو را بر روی کاغذ بیاورید. اگر به خوبی اندازه‌گیری و برنامه‌ریزی کنید متوجه خواهید شد که بیش‌تر از آن چیزی که فکر می‌کنید می‌توانید از فضای خود استفاده کنید. در این فضای کوچک، معمار یک کباب‌پز، یک فضای غذاخوری، و یک باغچه کوچک را کنار هم قرار داده است.

چیدمان حیاط خلوت, زیباسازی حیاط

 

منبع : chidaneh.com



دکوراسیون ایده آل خود را بسازید

  • 12 اصل برای دکوراسیون فصل پاییز
  • الفبای دکوراسیون
  • ایده های طلایی برای یک چیدمان بهاری
  • دکوراسیون شاد داشته باشیم
  • دکوراسیون و طراحی خانه های لوکس
  • دکوراسیون و چیدمان داخلی خانه


مطالب دیگر
ارائه توصیفگرهای جدید جهت پایدارسازی تصاویر ویدئویی بصورت بلادرنگ
روابط میان هوش اجتماعی، هوش هیجانی و هوش فرهنگی
Policy Brief on Revival of Hima:Bridging the Gap between Tradition and Modern day Land and Water Governance
بررسی اثر تاریخ های کاشت مختلف با تراکم ثابت بر عملکرد سه رقم پیشرفته ی آفتابگردان
استفاده از تبدیل PCA مبتنی بر کرنل به منظور کاهش بعد برای دسته بندی ارقام دست نویس فارسی
بررسی زیست محیطی انتشار گاز متان حاصل از عملیان استخراج در معادن زغالسنگ
بررسی اثر نرخ ارز رسمی و نرخ تورم برصادرات کالا های غیر نفتی در ایران
تاثیرجنگ بر معاهدات بین المللی از دیدگاه حقوق بین الملل
شبیه سازی و اصلاح اعوجاجات تصاویر MR ناشی از غیر یکنواختی میدان مغناطیسی ساکن
استفاده از روش‌های نوین کنترلی، راه‌کاری برای واحدهای فرآیندی در بهینه سازی مصرف انرژی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.