جدیدترین تلفن های همراه

جدیدترین موبایل ، جدیدترین تلفن های همراه جدیدترین تلفن های همراه جدیدترین تلفن های همراه جدیدترین تلفن های همراه

جدیدترین تلفن های همراه

جدیدترین موبایل ، جدیدترین تلفن های همراه جدیدترین تلفن های همراه جدیدترین تلفن های همراه جدیدترین تلفن های همراه

رنگ قهوه ای در چیدمان و دکوراسیون خانه

مجموعه: دکوراسیون و چیدمان


قهوه ای یعنی منسوب به قهوه و رنگی شبیه به قهوه برشته است. اما نکته جالب در مورد طیف رنگ‌های قهوه‌ای این است که این رنگ‌ها در کنار هم ترکیب خوبی ایجاد می‌کنند، به همین دلیل استفاده از این رنگ‌ها کاری مطمئن و ساده است.

 

اگر یک قهوه خور حرفه ای باشید کافی است اسپرسوی تیره و موکای غنی را با کارامل طلایی و شیر فوم‌دار ترکیب کنید و بعد ببینید که اتاق شما دارای آسایشی بی‌نظیر شده است. استفاده از این رنگ‌ها باعث می‌شود تا فضای شما دنج و راحت شود.

 

کاربرد رنگ قهوه ای در دکوراسیون,دکوراسیون قهوه ای خانه


برای ایجاد ظاهری زیبا و کامل رنگ های خنثی گرم را با هم ترکیب کنید.

مزیت استفاده از پالت رنگی قهوه ای این است که شما می‌توانید سایه‌های رنگی مختلف را با هم به سادگی ترکیب کنید. یک کاناپه به رنگ قهوه‌ای-دارچینی گرم به این اتاق نشیمن شکل داده است و پرده‌های به رنگ اسپرسو و دیوارهای به رنگ لاته این فضا را کامل کرده‌اند.

کاربرد رنگ قهوه ای در دکوراسیون,دکوراسیون قهوه ای خانه


آشپزخانه را با استفاده از رنگ های قهوه ای و کرم گرم کنید.

در این آشپزخانه رویایی سنگ‌های مرمر سرد با کابینت‌های شکلاتی گرم و غنی و یک لوستر بزرگ در قسمت مخصوص صبحانه ترکیب شده‌اند. چهارپایه‌های چوبی رستیک فاصله میان تاریکی و روشنی را پر کرده‌اند و کل فضای آشپزخانه را یک‌دست و یک پارچه می‌کنند.

 

کاربرد رنگ قهوه ای در دکوراسیون,دکوراسیون قهوه ای خانه


از ترکیب اسپرسو و کمی کف شیر روی آن استفاده کنید.

این آشپزخانه جذاب دارای کفپوش‌هایی به رنگ اسپرسوی تیره، دیوارهایی به رنگ کرم، و کابینت‌های سفید رنگ است. کاشی‌های روشن روی سینک از کاشی‌های سفید رنگی که در اکثر آشپزخانه‌ها استفاده می‌شود زیباتر هستند و کل فضای آشپزخانه را به هم پیوند داده‌اند.

کاربرد رنگ قهوه ای در دکوراسیون,دکوراسیون قهوه ای خانه


با استفاده از رنگ‌ طلایی فضایی لوکس خلق کنید.

استفاده از رنگ‌های طلایی، برنزی، و مسی راه بسیار خوبی برای ارتقای یک ظاهر خنثی و گرم است. چراغ‌ها، سرامیک‌ها، قاب‌ها، ظروف مسطح، و قاشق‌ها و چنگال‌ها وسایل بسیار خوبی برای اضافه کردن رنگ‌های متالیک براق به آشپزخانه هستند.

کاربرد رنگ قهوه ای در دکوراسیون,دکوراسیون قهوه ای خانه


سقف را به رنگ پیله کرم ابریشم درآورید.

یک سقف رنگی و غنی فضای هر اتاقی را دنج و آرام می‌کند. در این اتاق‌خواب لوکس از سایه‌های ظریف و متنوع رنگ قهوه‌ای در دیوارها، سقف، پرده‌ها و روکش‌ها، میز، و قالیچه استفاده شده است.

 

کاربرد رنگ قهوه ای در دکوراسیون,دکوراسیون قهوه ای خانه


برای زیباتر کردن اتاق روی یک وسیله سرمایه گذاری کنید.

کارامل و تافی رنگ‌های بسیار خوبی هستند که کار کردن با آن‌ها راحت است. آن‌ها گرمای رنگ زرد و در عین حال سادگی رنگ‌های بژ و قهوه‌ای را در خود دارند. کارامل به ویژه در چرم خود را بیش از پیش نشان می‌دهد که در کاناپه عکس بالا این مسئله به خوبی روشن است. این کاناپه کمی گران است اما آن‌قدر زیبا و بادوام است که خریدن آن به‌صرفه و در نهایت به نفع شما خواهد بود.

کاربرد رنگ قهوه ای در دکوراسیون,دکوراسیون قهوه ای خانه


یک پالت رنگی ملایم را با استفاده از بافت جذاب تر کنید.

با استفاده از بافت‌های مختلف در فضا، رنگ‌های کاپوچینوی ساده و کم‌رنگ که ممکن است شبیه یک رنگ بژ کسل‌کننده باشند را جذاب‌تر و چشم‌گیرتر کنید. چوب روستیک، قالیچه‌های با الیاف طبیعی، کرکره‌های چوبی، و روکش‌های لینن به این اتاق غذاخوری جذابیت دوچندانی داده‌اند. اما اضافه کردن وسیله‌ای لطیف و درخشان نیز بسیار مهم است. برای این کار می‌توانید از سطوح آینه‌ای یا شیشه‌های جیوه‌ای استفاده کنید.

اگر به رنگ قهوه ای علاقه دارید مطلب نگاهی دوباره به رنگ قهوه ای را به شما پیشنهاد می کنیم.

کاربرد رنگ قهوه ای در دکوراسیون,دکوراسیون قهوه ای خانه


یک مجموعه با طراحی رنگی ایجاد کنید.

یکی از قفسه‌های آشپزخانه یا اتاق نشیمن را انتخاب کنید و مجموعه‌ای از ظروف سرامیکی با رنگ‌های خنثی را روی آن قرار دهید. این کار رنگ‌های دیگری را به پالت رنگی فضای شما اضافه می‌کند.

کاربرد رنگ قهوه ای در دکوراسیون,دکوراسیون قهوه ای خانه


اتاق خواب خود را با استفاده از لایه‌های رنگی غنی دنج و راحت کنید.

در پاییز با کوتاه تر شدن روزها، همه ما دوست داریم اتاق‌خواب خود را بیش از پیش راحت و دنج کنیم. برای رسیدن به چنین چیزی، با یک قالیچه کرم و مبلمان چوبی تیره شروع کنید، سپس از پرده‌ها، پتوها، و بالش‌های شکلاتی استفاده کنید.

 

منبع : chidaneh.com



دکوراسیون ایده آل خود را بسازید

  • 4 اصل مهم برای یک چیدمان شیک و مناسب
  • اصولی برای دکوراسیون خانه های مجردی مردانه
  • ایده های ساده برای داشتن یک دکور زیبا
  • جذابیت در تلفیق رنگ‌های آبی و قهوه‌ ای
  • راههای ساده برای تغییر دکوراسیون منزل تان
  • راههایی برای دیده شدن لوازم لوکس خانه+عکس

ادامه مطلب ...

نکات مهم برای طراحی یک حمام زیبا

مجموعه: دکوراسیون و چیدمان


استفاده از کاشی و سرامیک یکی از بهترین راه‌ها برای طراحی حمام و سرویس بهداشتی است. این مواد بسیار کاربردی و مناسب هستند زیرا در برابر رطوبت مقاوم و دارای انعطاف‌پذیری زیادی هستند. هنگام طراحی حمام شما با استفاده از آن‌ها می‌توانید به ظاهری واقعا منحصربه فرد دست یابید. در این مطلب حمام‌هایی را به شما نشان می‌دهیم که در طراحی آن‌ها از کاشی و سرامیک استفاده شده است.

 

دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی,طراحی حمام


در طراحی دکوراسیون حمام انتخاب نوع کاشی و سرامیک و نوع شیر ها و سایر لوازم جانبی اجزای اصلی را تشکیل می دهند در قدم بعد باید به این نکته توجه نماییم که حمام مورد انتظار ما چه ویژگی ها و ساختاری دارد.

 

دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی,طراحی حمام


برای حمام هایی با مساحت بزرگ استفاده از وان توصیه می شود و در حمام های درون اتاق خواب ایده استفاده از درب شیشه ای می تواند ایده مناسبی باشد.

 

دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی,طراحی حمام


لازمه اینکه یک حمام رویایی و زیبا باشد تنها تجملی و گران قیمت بودن آن نیست. برای داشتن یک حمام رویایی باید طراحی مناسب برای ایجاد فضایی با کیفیت صورت گیرد که احساس آرامش را به شما القا کند.

 

دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی,طراحی حمام


نکته مهم و تاثیر گذار در طراحی دکوراسیون حمام ها استفاده از فضای کافی برای دوش گرفتن و نور مناسب در حمام است. برای گرفتن ایده در طراحی دکوراسیون حمام خود می توانید مطلب، نیمکت های مناسب برای حمام را در چیدانه مطالعه کنید.

 

دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی,طراحی حمام


در حمام نیز می توانید مانند هر فضای دیگری در خانه از سبک مورد علاقه تان پیروی کنید. مثلا حمام بالا با الوار های چوبی در سقف آن به سبک روستیک طراحی شده است.

دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی,طراحی حمام


طراحی مدرن و مناسب برای حمام می تواند دکوراسیون حمام شما را به محیطی سرشار از انرژی و روشنی تبدیل نماید تا لحظاتی خوش در هنگام نظافت داشته باشید.

 

دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی,طراحی حمام


در هنگام تهیه وان حمام لازم است چند نکته کوچک را رعایت نمایید تا پس از تهیه وان  دچار مشکل نشوید. از جمله این نکات می توان به قابلیت شستشوی آسان برای وان حمام اشاره کرد اجسام جرم گیر که به راحتی آلودگی آن ها تمیز نمی شود به هیچ عنوان برای وان حمام مناسب نیستند همچنین بهتر است جنس وان حمام لغزنده نباشد تا دچار لغزش پا و سانحه در حمامنگردید. از دیگر نکاتی که در انتخاب مدل وان حمام باید رعایت نمایید انتخاب ابعاد وان به اندازه حمام شماست تا مسیر حرکت در حمام باز باقی بماند.

 

منبع : chidaneh.com



دکوراسیون ایده آل خود را بسازید

  • استانداردهایی که در سرویس بهداشتی لازم است
  • دکوراسیون سرویس بهداشتی
  • دکوراسیون سرویس بهداشتی - سری دوم
  • دکوراسیون سرویس بهداشتی با کاغذ دیواری
  • دکوراسیون سرویس بهداشتی مدرن
  • دکوراسیون مناسب برای سالمندان

ادامه مطلب ...

ایده هایی جالب برای جان دادن به دکوراسیون بدون پرداخت هزینه

مجموعه: دکوراسیون و چیدمان


تغییر دکوراسیون,ایده هایی برای تغییر دکوراسیون


شاید برای بعضی از شما اتفاق افتاده باشد که در فضای خانه ای قرار گرفته باشید که دکوراسیون آن از لحاظ اصول فنی و زیبایی چیزی کم نداشته باشد، اما حس و حال خوشایندی نیز که انتظار داشته اید در شما ایجاد نشده باشد. در این مواقع شما احساس می کنید که جای یک چیزی، حسابی خالی است. در واقع هر اندازه که وقت بگذارید، هزینه کنید و یک دکوراسیون کامل و اصولی برای خانه خود تدارک ببینید، باز هم ریزه کاری ها و اقدامات ظریفی وجود دارد که انجام آن ها به دکوراسیون خانه جان می بخشد و تنها با وجود آن ها، شرایط مطلوب و حالی خوشایند را احساس می کنید.

 

در ادامه این مطلب به این موضوع مهم می پردازیم که چگونه می توان به دکوراسیون یک خانه جان بخشید و حس زیبا و دلپذیر عشق و امید را در آن جاری کرد. جذابیت نکاتی که ذکر خواهد شد، در این است که در عین سهولت و سادگی، تاثیری بسیار پر رنگ و محسوس بر فضای خانه و روح و روان ما می گذارد.

چیدن متفاوت میز پذیرایی
میز پذیرایی را زیبا بچینید و به نوع چینش عناصری که روی آن قرار می دهید، توجه کنید و بها دهید. چند جلد کتاب یا مجله کنار یک سبد حصیری زیبا که درون آن تعدادی شمع و یک گلدان پر از گل های تازه و شاداب وجود دارد در کنار هم چیدمانی شیک و چشمگیر برای میز پذیرایی شما به ارمغان می آورد.

رنگ آمیزی جزئی
یک رنگ آمیزی نه چندان حرفه ای و جزئی همه چیز را تغییر می دهد. اگر آینه ای با قابی زیبا اما قدیمی دارید، آن را با رنگی متمایز و جدید رنگ آمیزی کنید. با این کار ساده، آینه را به عنصری جذاب و خیره کننده تبدیل می کنید و به دکوراسیون خود روحی تازه می بخشید.

استفاده از شیک ترین ها
بی بهانه از بهترین ها و زیباترین وسایل خانه تان استفاده کنید. برای استفاده از فنجانی زیبا و دوست داشتنی، منتظر یک مناسبت یا مهمانی رسمی نباشید. از ظروف خاص و قشنگی که دارید گاهی فقط برای دل خودتان استفاده کنید و بدانید که همین نکته هم در جذاب شدن دکوراسیون خانه تان برای شما تاثیرگذار است. به یاد داشته باشید هیچ چیز مهم تر از خودتان و احساسی که دارید، نیست.

حذف وسایل اضافی
بی تعارف برخی از عناصر را کنار بگذارید. دکوراسیونی شلوغ و متراکم، هرگز نمی تواند زیبا و جذاب باشد. به دکوراسیون تان با دقت بیشتری نگاه کنید تا وسایل و عناصری را که مدت ها است از آن ها استفاده نکرده اید و احتمالا از این پس هم به کارتان نمی آید و به نظرتان زیبا نیستند، بدون معطلی از محیط خارج کنید و چیدمان خانه را بدون هیچ عنصر اضافه ای از نو طراحی کنید.

جا به جا کردن
میز و صندلی غذاخوری را از گوشه ای به گوشه دیگر اتاق ببرید، مبل ها را حرکت دهید و جا به جا کنید و جای میزهای عسلی و آباژورها را تغییر دهید. توجه داشته باشید که یک جابه جایی ساده، بدون صرف هزینه، روح تازه ای به دکوراسیون خانه شما می دهد و تا مدتی به شما احساس تازگی و نشاط می بخشد.

ابتکار در چینش کتاب
در چینش کتاب ها در کتابخانه ابتکار به خرج دهید. این کار می تواند سرگرم کننده هم باشد. کتاب های تان را براساس رنگ جلدشان به دسته های منظم و زیبا تقسیم کنید. هر دسته را در قسمتی از کتابخانه نه به صورت عمودی و کنار هم ایستاده، بلکه به صورت افقی روی هم بچینید. همین تغییر ساده در چیدمان کتاب ها در تغییر احساس شما از دکوراسیون خانه تان تاثیر گذار است.

بهره گیری از جادوی گل و گیاه
از دکوراسیونی که از گل و گیاهان تازه و با طراوت بی بهره باشد، به سختی می توان انتظار القای احساسی لطیف داشت. اگر نمی توانید مدام از گل فروشی ها گل بخرید، یک شاخه کوچک پر از برگ های سبز بچینید و درون گلدانی در دکوراسیون خانه تان بگذارید. شما با همین کار ساده، حس طراوت و شادابی را به فضای خانه تان القا کرده اید.

روشن کردن شمع
شمع ها زمانی که روشن هستند، چنان احساس لطیف و شاعرانه ای در فضا پدید می آورند که حتی تصورش را هم نمی توان کرد. هر زمان که به حس و حالی لطیف و سرشار از آرامش نیاز پیدا کردید، در محیط خانه تان چند شمع روشن کنید.

تغییر جای فرش ها
چه اشکالی دارد که از این به بعد از فرش یا قالیچه اتاق غذاخوری در آشپزخانه و از قالیچه اتاق نشیمن در اتاق خواب استفاده کنید. بد نیست بدانید که اگر قالیچه مکان های مختلف را با هم جابه جا کنید با نتیجه جالب و خوشایندی مواجه خواهید شد و تا مدت ها تفاوت را حس خواهید کرد.

استفاده از عکس های نوستالژیک
دکوراسیون خانه تان را از عکس ها بی بهره نسازید. زمانی که عکس های سیاه و سفید و نوستالژیک که لبریز از احساسی شاد هستند در دکوراسیون خانه ای دیده می شود ناخودآگاه لبخندی بر لب ها نقش می بندد. چند عکس خاطره انگیز از خود و عزیزانتان را که در روزهایی به یادماندنی گرفته اید، انتخاب کنید و آن ها را در قاب هایی سفید و ساده کنار هم و روی دیوار تزیین کنید.

منبع : khorasannews.com



دکوراسیون ایده آل خود را بسازید

  • بزرگ جلوه دادن منزل با پارکت
  • تغییردکوراسیون یک اتاق غذاخوری زیبا و شیک !
  • تفکیک فضا با پاراوان
  • فضایی به ظاهر بزرگ
  • نکات مهم برای ایجاد آرامش در خانه شما
  • چطور تغییر دکوراسیون دهیم؟

ادامه مطلب ...

خانه ای زیبا با تلفیقی از وسایل قدیمی

مجموعه: دکوراسیون و چیدمان


در این مطلب مراحل بازسازی و طراحی داخلی خانه ای را با استفاده از سبک تلفیقی می بینیم که از ابتدا دارای ساختار بسیار بدی بود و نیاز به تغییر اساسی داشت.طراح این خانه، تیرها را تغییر داد، وسایل آشپزخانه را عوض کرد، ابزارها و قالب‌های جدیدی به این خانه اضافه کرد، سرویس بهداشتی و حمام را بازسازی کرد، و حیاط پشتی را به روز کرد. برای چیدمان خانه او از ترکیبی از وسایل قدیمی و آثار هنری استفاده کرد.

 

دکوراسیون خانه با وسایل قدیمی,چیدمان خانه با وسایل قدیمی


اتاق خانواده دارای یک کاناپه چرمی زیبا و دو صندلی راه‌راه است. این اتاق تلفیقی از طرح ها و رنگ‌های خاکی است، و دارای وسایلی است که متعلق به سال‌های خیلی دور هستند. پس از طراحی قالیچه، میز، و وسایل تزئینی همگی از وسایل دست دوم و قدیمی هستند.

دکوراسیون خانه با وسایل قدیمی,چیدمان خانه با وسایل قدیمی


شومینه آجری موجود در اتاق خانواده توسط مالک قبلی این خانه در دهه 1960 طراحی شده است که دارای فضایی برای قرارگیری تلویزیون نیز هست.

 

دکوراسیون خانه با وسایل قدیمی,چیدمان خانه با وسایل قدیمی


اتاق غذاخوری دارای یک قالی قدیمی، یک میز رسمی، و ظروف چینی آبی و سفید است.
کف‌پوش‌های این اتاق از جنس چوب درخت کاج هستند که 20 سال پیش در این خانه نصب شده‌اند.

 

دکوراسیون خانه با وسایل قدیمی,چیدمان خانه با وسایل قدیمی


اتاق نشیمن دارای چیدمان و مبلمان موروثی خانواده است.

 

دکوراسیون خانه با وسایل قدیمی,چیدمان خانه با وسایل قدیمی


شومینه اتاق نشیمن متعلق به دهه 1920 است. آجرها و قفسه توکار کناری آن به رنگ سفید هستند تا فضا را کمی روشن کنند.

 

دکوراسیون خانه با وسایل قدیمی,چیدمان خانه با وسایل قدیمی


اتاق نشیمن آفتاب گیر این خانه دارای پارچه‌های راه‌راه، گل‌دار، و حیوانی هستند تا جلوه‌ای تلفیقی و زیبا خلق کنند.

 

دکوراسیون خانه با وسایل قدیمی,چیدمان خانه با وسایل قدیمی


کابینتهای آشپزخانه در بازسازی که در دهه 1960 انجام شده نصب شده‌اند، اما در بازسازی جدید دستگیره‌ها، پیش‌خان، سینک، و وسایل برقی عوض شده است.

 

دکوراسیون خانه با وسایل قدیمی,چیدمان خانه با وسایل قدیمی


مالکان قبلی این خانه یک بار بزرگ در آن طراحی کرده بودند. طراح این بار را خراب کرد و به جای آن فضایی برای خوردن صبحانه در آن به وجود آورد.

 

دکوراسیون خانه با وسایل قدیمی,چیدمان خانه با وسایل قدیمی


اتاق خواب مهمان این خانه دارای یک تخت‌خواب جدید و مدرن است. تمام مبلمان موجود در این اتاق از آنتیک فروشی های محلی خریداری شده‌اند.

 

دکوراسیون خانه با وسایل قدیمی,چیدمان خانه با وسایل قدیمی


یک میز عسلی چینی در کنار یک مبل آنتیک اتاق مهمان را کامل کرده‌اند. رنگ‌های موجود در این اتاق خنثی و روشن هستند و بیش‌تر از رنگ‌های خاکستری و زرد استفاده شده است.

 

دکوراسیون خانه با وسایل قدیمی,چیدمان خانه با وسایل قدیمی


قسمت دوش‌گرفتن دارای سنگ‌های مرمر و یک دوش بارانی است.

 

دکوراسیون خانه با وسایل قدیمی,چیدمان خانه با وسایل قدیمی


برای داشتن محلی برای نگه داری حوله ها در حمام یک توالت با فلاش تانک توکار نصب شده است. فضایی برای قرار دادن وسایل حمام و حوله‌ها در زیر سینک نیز نصب شد.

 

دکوراسیون خانه با وسایل قدیمی,چیدمان خانه با وسایل قدیمی


اتاق خواب اصلی دارای مجموعه‌ای از وسایل آنتیک و پالت رنگی تیره است که حسی از زیبایی و آرامش را به وجود می آورد.

 

دکوراسیون خانه با وسایل قدیمی,چیدمان خانه با وسایل قدیمی


اتاق خواب اصلی هم‌چنین دارای یک قسمت نشمین اضافی است که در آن از مبلمانی زیبا و چراغ هایی استفاده شده است.

 

دکوراسیون خانه با وسایل قدیمی,چیدمان خانه با وسایل قدیمی


طراح یک شومینه به حیاط پشتی اضافه کرد. این فضا در ابتدا دارای یک آلاچیق و فواره بود.

 

دکوراسیون خانه با وسایل قدیمی,چیدمان خانه با وسایل قدیمی


ارتفاع این شومینه چیزی حدود 6 متر است. طراح می گوید: «نصب آجرها پنج هفته طول کشید.»

 

دکوراسیون خانه با وسایل قدیمی,چیدمان خانه با وسایل قدیمی


در ورودی با داشتن تاج‌های گل رنگارنگ به مهمان‌ها خوش‌آمد می گوید.

مالک این خانه در مورد فضای بیرونی می گوید: «این قسمت فضای مورد علاقه من است و عاشق این هستم که در آن وقت بگذرانم.»

 

منبع : chidaneh.com



دکوراسیون ایده آل خود را بسازید

  • آویزهای دیواری ابتکاری
  • اتاق خواب های زیبا و شیک با رنگهای خنثی
  • جدیدترین مدلهای چوب پرده
  • دکوراسیون یک خانه با وسایل مدرن و رنگی
  • روشهای چیدمان یک اتاق نشیمن زیبا و صمیمی
  • مدرن ترین دکوراسیون آشپزخانه

ادامه مطلب ...

دکوراسیون لوکس خواننده مشهور هوی متال

مجموعه: دکوراسیون و چیدمان


ازی آزبرن (Ozzy Osbourne) خواننده اصلی گروه هوی متال انگلیسی بلک ثاباث (Black Sabbath) است و شهرتش به همین دلیل است.او به تازگی به عمارتی بسیاز یبا و بزرگ در منطقه هیدن هیلز (Hidden Hills) در کالیفرنیا نقل مکان کرده است.

 

به این خانه مبلمان آنتیک فرانسوی، لوسترهای درخشان، پوشش‌های دیواری ابریشمی که با دست رنگ شده بودند اضافه شد. فضایی که اکنون بسیار خاص و مجلل و در عین حال راحت است.

 

برای داشتن چنین خانه‌ای و رسیدن به چنین حال و هوایی در خانه خود، حتما نباید یک فرد مولتی میلیونر با آلبوم‌هایی باشید که چند میلیون نسخه از آن‌ها به فروش رفته است.

 

5 نکته‌ ای که در ادامه آورده ایم  را بخوانید تا بتوانید براساس توان مالی خود به فضایی رمانتیک و لوکس برسید که براساس نیازهای شما طراحی شده است.

 

فضای خود را رمانتیک کنید

 

لوکس ترین چیدمان خانه,دکوراسیون خانه خواننده مشهور

 

اتاق خواب باید فضای آرام و ساکتی باشد که شما را از مشغله های روزانه جدا کند. با ایجاد فضایی رمانتیک، خاص، و آرامش‌بخش اتاق‌خوابی ایجاد کنید که بیش از هر مکانی به آن عشق می‌ورزید. با استفاده از بافت‌ها، پارچه‌ها، طرح‌ها، و رنگ‌های آرام و ملایم مختلف می‌توانید یک استراحتگاه آرام را در خانه خود خلق کنید.

 

از پرده‌های زیبا و لطیف استفاده کنید

 

لوکس ترین چیدمان خانه,دکوراسیون خانه خواننده مشهور

 

برای این که زیبایی خانه خود را یک درجه بالاتر ببرید، فراتر از پرده‌های معمولی که در همه جا وجود دارند فکر کنید، و از پرده‌هایی که دارای پارچه‌هایی لوکس و فاخر هستند استفاده کنید. در این اتاق، پرده‌های زیبا که تصویر آن روی آینه ی بیضی‌شکل قرار گرفته‌اند جلوه‌ای خاص و جذاب به وجود آورده‌اند.

 

نصب آینه بر روی دیوار

 

لوکس ترین چیدمان خانه,دکوراسیون خانه خواننده مشهور

 

اضافه کردن یک آینه زیبا و خاص راه ساده ای برای ایجاد درخشندگی در اتاق خواب است، به ویژه اگر قاب آینه دارای جزئیاتی ظریف باشد. با آویزان کردن یک آینه زیبا در یک مکان مهم و خاص در اتاق، مانند بالای کنسول، یک نقطه کانونی چشم‌گیر در اتاق خود ایجاد کنید.

 

کفپوش‌ های رنگ شده

 

لوکس ترین چیدمان خانه,دکوراسیون خانه خواننده مشهور

 

برای ایجاد یک جلوه شیک و مدرن، سعی کنید یک طرح خاص را بر روی کفپوش های چوبی اتاق خواب خود نقاشی کنید. در این فضا، کفپوش‌ دارای طرح‌های لوزی شکل است و تعادل خوبی با طرح‌های گل‌دار ظریف بر روی دیوارها ایجاد کرده است و یک جذابیت بصری ماهرانه را به وجود آورده است. پیش از این‌که شروع به رنگ کردن  بکنید، با کشیدن طرح خود بر روی کفپوش‌ها زمانی را صرف آماده کردن ملزومات کار خود بکنید، و قسمت‌هایی که قرار است رنگ نشوند را با نوارهای مختلف بپوشانید تا رنگ به این فضاها نشت نکند.

 

از کاغذ دیواری هراس نداشته باشید

 

لوکس ترین چیدمان خانه,دکوراسیون خانه خواننده مشهور

 

کاغذ دیواری‌هایی که با دست رنگ شده اند به فضای اتاق خواب حس و حالی رویایی می‌دهند. با استفاده از کاغذدیواری‌های طرح‌دارِ سرتاسری به فضای خود جلوه‌ای بصری و طرحی خاص اضافه کنید. از یک موتیف گل‌دار برای خلق فضایی رمانتیک و عاشقانه استفاده کنید. 

 

منبع : chidaneh.com



دکوراسیون ایده آل خود را بسازید

  • مدلهای دکوراسیون داخلی خانه های لوکس

ادامه مطلب ...