جدیدترین تلفن های همراه

جدیدترین موبایل ، جدیدترین تلفن های همراه جدیدترین تلفن های همراه جدیدترین تلفن های همراه جدیدترین تلفن های همراه

جدیدترین تلفن های همراه

جدیدترین موبایل ، جدیدترین تلفن های همراه جدیدترین تلفن های همراه جدیدترین تلفن های همراه جدیدترین تلفن های همراه

دکوراسیون لوکس خواننده مشهور هوی متال

مجموعه: دکوراسیون و چیدمان


ازی آزبرن (Ozzy Osbourne) خواننده اصلی گروه هوی متال انگلیسی بلک ثاباث (Black Sabbath) است و شهرتش به همین دلیل است.او به تازگی به عمارتی بسیاز یبا و بزرگ در منطقه هیدن هیلز (Hidden Hills) در کالیفرنیا نقل مکان کرده است.

 

به این خانه مبلمان آنتیک فرانسوی، لوسترهای درخشان، پوشش‌های دیواری ابریشمی که با دست رنگ شده بودند اضافه شد. فضایی که اکنون بسیار خاص و مجلل و در عین حال راحت است.

 

برای داشتن چنین خانه‌ای و رسیدن به چنین حال و هوایی در خانه خود، حتما نباید یک فرد مولتی میلیونر با آلبوم‌هایی باشید که چند میلیون نسخه از آن‌ها به فروش رفته است.

 

5 نکته‌ ای که در ادامه آورده ایم  را بخوانید تا بتوانید براساس توان مالی خود به فضایی رمانتیک و لوکس برسید که براساس نیازهای شما طراحی شده است.

 

فضای خود را رمانتیک کنید

 

لوکس ترین چیدمان خانه,دکوراسیون خانه خواننده مشهور

 

اتاق خواب باید فضای آرام و ساکتی باشد که شما را از مشغله های روزانه جدا کند. با ایجاد فضایی رمانتیک، خاص، و آرامش‌بخش اتاق‌خوابی ایجاد کنید که بیش از هر مکانی به آن عشق می‌ورزید. با استفاده از بافت‌ها، پارچه‌ها، طرح‌ها، و رنگ‌های آرام و ملایم مختلف می‌توانید یک استراحتگاه آرام را در خانه خود خلق کنید.

 

از پرده‌های زیبا و لطیف استفاده کنید

 

لوکس ترین چیدمان خانه,دکوراسیون خانه خواننده مشهور

 

برای این که زیبایی خانه خود را یک درجه بالاتر ببرید، فراتر از پرده‌های معمولی که در همه جا وجود دارند فکر کنید، و از پرده‌هایی که دارای پارچه‌هایی لوکس و فاخر هستند استفاده کنید. در این اتاق، پرده‌های زیبا که تصویر آن روی آینه ی بیضی‌شکل قرار گرفته‌اند جلوه‌ای خاص و جذاب به وجود آورده‌اند.

 

نصب آینه بر روی دیوار

 

لوکس ترین چیدمان خانه,دکوراسیون خانه خواننده مشهور

 

اضافه کردن یک آینه زیبا و خاص راه ساده ای برای ایجاد درخشندگی در اتاق خواب است، به ویژه اگر قاب آینه دارای جزئیاتی ظریف باشد. با آویزان کردن یک آینه زیبا در یک مکان مهم و خاص در اتاق، مانند بالای کنسول، یک نقطه کانونی چشم‌گیر در اتاق خود ایجاد کنید.

 

کفپوش‌ های رنگ شده

 

لوکس ترین چیدمان خانه,دکوراسیون خانه خواننده مشهور

 

برای ایجاد یک جلوه شیک و مدرن، سعی کنید یک طرح خاص را بر روی کفپوش های چوبی اتاق خواب خود نقاشی کنید. در این فضا، کفپوش‌ دارای طرح‌های لوزی شکل است و تعادل خوبی با طرح‌های گل‌دار ظریف بر روی دیوارها ایجاد کرده است و یک جذابیت بصری ماهرانه را به وجود آورده است. پیش از این‌که شروع به رنگ کردن  بکنید، با کشیدن طرح خود بر روی کفپوش‌ها زمانی را صرف آماده کردن ملزومات کار خود بکنید، و قسمت‌هایی که قرار است رنگ نشوند را با نوارهای مختلف بپوشانید تا رنگ به این فضاها نشت نکند.

 

از کاغذ دیواری هراس نداشته باشید

 

لوکس ترین چیدمان خانه,دکوراسیون خانه خواننده مشهور

 

کاغذ دیواری‌هایی که با دست رنگ شده اند به فضای اتاق خواب حس و حالی رویایی می‌دهند. با استفاده از کاغذدیواری‌های طرح‌دارِ سرتاسری به فضای خود جلوه‌ای بصری و طرحی خاص اضافه کنید. از یک موتیف گل‌دار برای خلق فضایی رمانتیک و عاشقانه استفاده کنید. 

 

منبع : chidaneh.com



دکوراسیون ایده آل خود را بسازید

  • مدلهای دکوراسیون داخلی خانه های لوکس


مطالب دیگر
استخراج ویژگی در تصایر رنگی با استفاده از اتوماتای سلولی فازی
Synthesis of Some Disperse Monoazo Dyes Derived from N-Phenyl- 2, 2’- Iminodiethanol and Studding of their Electronic Absorption Spectra in Various Solvents
Spring back Reduction In Sheet Metal Bending Of A Z-Shape Process
آثار اقتصادی تخریب محیط زیست
طراحی یک سکوی بتنی وزنی به صورت نمونه مطالعاتی در حوزه پارس جنوبی
اولویت بندی خطر پذیری مناطق از خشکسالی (مطالعه موردی: استان کرمانشاه)
بررسی امکان استفاده از بریده های حفاری در ساخت بتن آسفالتی
بررسی توان لیزر پالسی با طول موج 532 نانومتر در بهینه سازی رفتار حرارتی نانوذرات طلا در لایه نشانی پلیمر Alq3 برای ساخت ادوات الکترواپتیکی OLED و OFET
شبیه سازی چرخه عملکرد موتور بنزینی دریایی(برون نصب) 1 و صحه گذاری آن با نتایج آزمون عملکردی
بررسی سازگاری میان تکنولوژی و معنویت در معماری مساجد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.